Esmerimshe bi krem var ama dikkatli kullanmak gerekiyormuş sanırım, ince sürmek vs gibi. Hepsinden çok bi işlem yapılıyor o işe yarıyormuş, kimyasal peeling tarzı gibi bi adı vardı çok hatırlamıyorum. Benim de genç kızlığımda bilinçsizce her ay düzenli yaptırdığım ağdalardan kaynaklı kararma oluştu hafif, 6 yıl önce lazerle kurtuldum kıllardan ama renk konusu araştırdığım bir şey.