Chefanne kolestaz riskli bir durum olduğu için doktorlar normal doğum sürecini beklemiyor. Ben de yarın hastaneye yatıyorum doğum için 36.haftaya girdiği gün sezaryenle alacaklar. Sık sık kan testi vererek değerlerinizi takip edin. Ben de önce 39.haftada girecektim doğuma, sonra 37.haftaya çektiler tarihi, en son kontrolümde 4 gün sonra doğuma giriyorsun dedi doktorum. Yani birkaç gün içerisinde bile çok ani gelişmeler yaşanabiliyor. Tedbirli olunması gereken bir süreç