Papatya000 Kızlar o istedikçe veriyorum.. ama öatlşycak diye korkuyorum zaten iyor ıctıkten sonrada gaz sancısı yapıyor
uraz_ve_annesi- Papatya000 benim 53 günlük daha hiç o kadar vermedim en fazla içtiği 120 oldu o da 1 kere içti. Bebeğin daha iradesi tam yok o yüzden siz verdikçe o da içer. Çok verdiğiniz içinde gaz oluyor olabilir
Smyye1B Papatya000 Büyük ihtimal gazı olduğu için içiyor 4 aylık bebeğim bazen 60cc bazen 90cc içiyor 2 aya kadar 30cc içti hep.
Papatya000 uraz_ve_annesi- ama çok ağlıyor ağzıyla sürekli aranıyor emziği verince şappur şuppur ses çıksrıyor 🤷🏻♀️
-_Esra_- Benim bebe de 24 günlük 75ml içiyor bana da çok geliyor. Japon balığı gibi doydugunu anlamıyor bunlar 😂😂😂😂