3 gündür gceleri uyuyamiyorum nefesim kesiliyo soguk soguk terliyorum. Eve sıgamiyorum duvarlar üstüme geliyo. Esim göreve gidecek diye yalnız kalmaktan korkuyorum. Gece olsun istemiyorum havalar kotu yagmur yagiyo şimşek çakıyo korkum dahada artiyo aglamaya başlıyorum. Karnım sertlesıyo kasılıyorum bebegimde etkileniyo ama ne yapacagimi nasıl kurtulacagımı bilmiyorum 😔😔