10 dakikadır çok şiddetli kasık ağrım ve bel ağrım var sizce normalmı 7 haftadayım korkuyorum
O haftalarda bende de oluyordu bebek yerleşiyormuş. Kanama yoksa sorun yok diyor doktorlar.