ruzgar0121 Kızlar 33+0 oldum ve son günlerde çok aşırı kasılma yaşıyorum bazen yatakta kitleniyor kıpırdayamıyorum bile.. bu durumu yaşayan var mı normal mi yani?
Canebruu Sık ve düzenli olmadığı sürece yalancı sancıdır vücut kendini hazırlıyo diyolar benimde 35 te olmuştu ama doktor her ihtimale karşı yatmamı dikkatli olmamı söylemişti yakın zamanda nstniz varsa çıkar orda zaten.
Canebruu Düzenli mi diye bakar doktorun ona göre birwz daha kalması haftası ilerlemesi için tedavi verir bende öyle olmuştu