deren59 Kızlar 35+5im wc ye uyandım suyum geldi baya çamasirim pijamam su içinde kaldı 2. Gebelik sezeryan olacak . Sabah doktora gitsem birsey olur mu şimdi gitmeli miyim sancım yok
Opheliaaa deren59 Gitmelisin su azalırsa bebeğe çok zararlı Allah korusun hiç vakit kaybetme Suyumda azalma olmuştu direk suni sancı verip dogumum yapılmıştı benim
Soruyorumm deren59 bebğin suyu biterse engeksiyon kapar başka şeyler olur durman tehlikeli hemen acile ben dün gittim bundan dolayı ama suyum değilmiş evde durulmaz