kızlar doğum zamanının yakın olmasına rağmen bebegim cok hareketli ve basi asagida oldugu icin her hareket ettiginde korkunc kasılmalar yasıyorum benimle aynı durumda olan var mı bu bi dogum belirtisimi bebek her hareket ettiginde sancı yasıyorum sanki