İyi geceler kızlarr sorum şu 30+3 günlük hamileyim. İshal oluyorum tam vajinamda göbeğimin tam aşağısı doğru adlandırdım mı bilmiyorm umarım anlamışsınızdır orda baskı hissediyorm ve 5-10 dk arayla tuvalete gidiyrm bacaklarımda kasılmalar oluyor. Nerden anlarım erken doğum olduğunı şıan kuruntu yapıyorum ama