mommyzx Kabin boy mu travel bebek arabası mı ? Hangisini önerirsiniz hanımlar. Bebeğim Aralık ayında doğacak inşallah
Nazendehanim mommyzx 2. El aldım arabayı sıfır alacak olsaydım kesinlikle joie tourist signature alırdım hem çok hafif hem yer kaplamiyor hem puset uyumlu ,haricinde joie lx muze de hafif bir araba
Dmrbs18 mommyzx travel sistem aldım inşallah memnun kalırım güzeldi pusetli istediğim için o modeli istedim
Cicilibicili mommyzx başta travel aldım, 8 aylıkken falan kabin aldım. Başlarda travel çok severek kullandım ama bebek büyüdğkçe daha da hantallaşıyor. Kabin alın bence
mommyzx Nazendehanim hafif araba olması kullanış açısından çok iyi olacaktır en önemlisi de o bence hafif ve hantal olmaması önerdiğinizi araştırayım biraz 😌
Nazendehanim mommyzx bide prego vardı valiz gibi taşınıyordu modelin tam adını hatırlamıyorum ama bana çok konforlu gelmemişti . Görürseniz aklınızda olsun hafiflik olarak o daha hafifti
Dmrbs18 mommyzx baby care hiç marka arastırmadim 😅 siz sorunca baktım . Herkes gibi en iyisini almak ister gönül ama bebek arabaları çok pahalı aşırı oyuzden bütçeme göre aldım
Smyye1B Dmrbs18 Güzel tercih bende baby Care kullanıyorum çok memnunum arabamız hacback olmasına rağmen bagaja rahatlıkla sığıyor 😇 sürüşü manevraları çok iyi taşa dahi takılmıyor 🤗
Fasulyeninannesi1 Cicilibicili arabayi kirdim ben kabine mi gecsem ama onlar yatak gibi oluyor mu bilmiyom hic bizimki bayiliyo arabada uyumaya
Cicilibicili Fasulyeninannesi1 Yahu nasıl kırdın arabayı sen ya😂 kaç kişi bebek arabasını kırar ki😂😂 Benimki chicco goddy plus bi bak istersen yatıyor da. Ona çok benzeyen hamilton var o da aynı özellikle tek tuşla kapanış vs. Artık kabin kullanılıyor zateb kabin al
Fasulyeninannesi1 Cicilibicili benim sucum yok izmirin kaldirimlari sagolsun xkshdixnjd bi bakayim onlara da sagol kusumm😍😍