Cutemomy Bana da sebepsiz infertilite denildi.Ama doktorum yumurtaların döllenmek için belli bir büyüklüğe gelmiyor dedi çok sayıda ilaç kullandım,sayamayacağım kadar çatlatma iğneleri yaptım, aşılama yaptık ama hiç birinden sonuç alamadık. Stres bence çok etkiliyor hormonları. Bana herkes düşünme bebeği , akışına bırak , stres yapma dediler ama bu süreci maalesef yaşayan anlar. Stres yapmamak, düşünmemek elde değil en basiti 2 günde bir hastaneye gidiyorsun ne için gidiyorsun bebeğin olsun diye, e ben nasıl düşünmüyüm şimdi 😊 Tavsiyem transferden sonra mümkün olduğunca kan sonucunda pozitifi görene kadar bolca dinlenmek, uzanmak, iş yapmamak ve pozitif düşünmek. 🙏