Elifgvnn bende de durum aynı , 37+4 üm , geçen hafta kilosu 2700 çıktı . Benim damar daralması olduğu için bebek çok fazla beslenemiyordu 32. Haftama kadar aspirin kullandım sorun yoktu , aspirini bıraktıktan sonra az beslenmeye başladı ama doktorum az da olsa beslenebildiği sürece oluruna bırakalım dedi , her hafta kontrol takipteyim .