Gulsum4321 Kızlar merhaba. Nisan ayında düşük yaptım kürtaj olmadım ilaç ile düşürdüm kalan parçaları. 6 aydır deniyoruz ama maalesef olmuyor benim gibi olan varmı😔
eylulmihrasmom Gulsum4321 ben de mayıs ayında düşük yaptım kürtaj olmak zorunda kaldım. kendi isteğimle korunuyorum 6 ay kadar bekleyeceğim. 3 ay bekleyip denedik çok strese girmeye başladım kafamı toparlayıp yeniden düşüneceğim. Allah en hayırlı zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize 🤲🏻
[silindi] Gulsum4321 Bende Aralık’ta düşük yaptım kürtaj olmamıştım 10 ay sonra aldım müjdemi 🥰Kesinlikle kafada bitirdikten sonra oluyor.Ben buna çok inanıyorum
Yusufayazin__annesi Gulsum4321 merhaba bende Haziran ayında düşük yaptım kürtaj olmadım ilaç ile düşük yaptım korunmadık deniyoruz ama hala gebelik olmadı 5 ay oldu
Betulyslv Bende geçen sene Nisan ayında düşüğüm oldu , denedik bı süre sonra olmadı 10 ay sonra nasip oldu . Tabi yine bı doktora gidin herşeyin doğrusunu onlar bilir belki ilaç baslatabilir folik asit falan
Gulsum4321 eylulmihrasmom çok geçmiş olsun canım. Hepimiz için hayırlısı güzeli ne ise o olur umarım Allah nasip eder inşallah 🙏
Gulsum4321 [silindi] Biliyorum çok takıntı haline getirdim ama elimde değil işte artık çok takıntı haline getirmemeye çalışacağım. Bu arada Allah sağlıkla kucağına aldırsın insallah 🌸
Gulsum4321 Yusufayazin__annesi bende sadece 1 ay korundum sadece dua edelim canım Allah bizde nasip etsin inşallah
[silindi] ElifK67 2 ay üst üste klomen kullandım.İlk kullanımımda yumurtalarım olgunlaşmıştı ama ikincide bir tane bile olgunlaşmamıştı☺️Bende sonraki ay madem öyle olgunlaşmamış artık hastane mastane çocuk mocuk kafaya takamam dedim ve hep gezdim tozdum başka şeylerle ilgilendim ve çocuk için ilişkiye girmedim☺️Kafamı rahat bıraktım yani🥰