mhrmom Bazen net bir şekilde kız-erkek yazıyorum ama sadece benzetme🤗 yanılabilirim de, zaten “yüzde doksan dediğim çıkıyor” gibi bir şey de iddia etmiyorum. İsteyenlere yardımcı olup fikrimi söylüyorum.
HavvaSonmez03 kahvesever__ vallah ben herkese baktım çoğunu bildim ama Kendimkini bilemedim 😂 ikinciye artık bidaha sana gelirim Allah nasip ederse 😂
Papatyaa_01 hzl040823 doktor küçük bi ihtimalle kız gibi dedi ama daha netleşmedi ay sonu netleşecek inşallah 🤗