35 oldum bugun.
sırtımdan karnıma vuran agrı var nefes almamı zorlaştırıyor ve miğdem bulanıyo gögsümün altında ara ara batma oluyo sancı mı artık her neyse 1 saattir falan ara ara geliyor buyuk tuvaletimi yaptım üsüttüm sanıyorum ama agrı geçmiyo bebek te çok hareketli normalde makat gelişti suan kasıklarımda hissediyorum tansiyonum çok az düşük normale göre süre tutamıyorum 1 kere tuttum agrım 1 dkyı gecti durmadı kapattım sonra sizce bi acile gitmelimiyim yoksa bekleyeyimmi üşüttüğümün belirtileri mi sancı böyle olmaz sanki bilmiyorum da tecrübesizim hastanede biraz uzak çok bişey yoksa boşuna gitmeyeyim diyorum anlattıklarım dogum belirtisi olamaz dimi su gelişi nişan falan da yok