Hidrosefalisi olan bi oglum vardi 18 aylıkken kaybettik malesef ama başka rahatsızlıkları da oldugu icin vefat etti . Kafadaki basınç fazla geldigi icin kafadan mide boşluguna uzanan bi boru yerlestiriyolar ve o fazla suyu bagırsaklardan dısarı atiyolar .. aletin ismi şant ameliyati 45 50 dkk arası sürüyo ameliyat sonrasi dikkatli olmaniz gerekiyo nöbet gecirmemesi lazım enfeksiyon kapmaması lazım kafasına darbe almaması lazım velhasıl cok dikkat gerektiren bi hastalik ama zaman icinde insan alışıyo ve bu sekilde olup da hayatini normal surduren de cok insan var umudunuzu kaybetmeyin kesinlikle .. doktorunuz zaten detayları anlatmıştır mumkun mertebe devlet hastanesi tavsiye ederim ozeller maddi açıdan cok zorlayabiliyolar .. Rabbim yardimciniz olsun bebisinize de hayirli sifalar diliyorum emin olun onlar bizden daha guclu ve savascilar her seferinde gosterdikleri mucadeleye ve guclerine inanamıcaksınız atlatamaz yaşamaz belki dediginiz her savasdan daha gucly cikiyolar buna emin olun ..