Bende sizin gibi normal hayatımda da kabızlık sorunu yaşıyordum hamilelik döneminde ister istemez daha fazla oluyor fakat bunun zorluğunu çekmemek adına mutlaka her gün 1 2 tane kayısı tükettim meyve mutlaka yedim muz da bebeğe iyi gelen bir besin evet fakat sık sık yada fazla fazla yemedim mesela bu gibi şeyler yani bende şuan 34 haftalık gebeyin ilk zamanlara nazaran çok daha fazla zorlanıyorsunuz ister istemez yani dikkat etmenizde fayda var 😊