Merveilay merhaba oncelıkle herkesınkı farklıdır kımının canı cok yanar kımı ben gıbı ohhh ıyıkı sezeryan,oldum der sıze tavsiyem
Kahve ıcın kayısı hosafı yıyın bol bol yuruyus yapın ayagınızı sırtınızı sıcak tutun canım yanıyor aman yatıcam demeyin dogıma gırerken modunuz dusuk olmasın ben gülerek gırdım korkuyla gırersenız stres ıle zor gecer sımdıden hayırlı dogumlar