busrayla1 Benim de perşembeyi cumaya bağlayan gece geldi nişanım hala ara ara hafif pembemsi şekilde geliyor ama hala bir belirti yok. Sancım bile yok. Doktorla iletişim halindeyim. Pazartesi gideceğim kontrole
Sumyyy Benim 4ünde geldi cok hafif leke hala doğum yapmadim doktor bebegin hareketleri iyiyiyse sıkıntı yok dedi
Dlanoglr Seleme101 gelmeyebilir zaten değişiyor yani benim kızımda 40 danişanım geldi 40+1 de soğurdum 3,5 sene sonra ikinci gebeliğim 40+1 oldum nw gelen var ne giden sancım var ama nst de çıkmıyor
Hamik El_Ebruli hemde 3 kere geldi nişanım 1 ay bekledim burdan okuduğum kadarıyla hemen yapan akşamına doğum yapan ertesi gün yapanları çok duydum öyle sandım bekle bekleee sezeryana girdim sonra 40. Haftada
Goncanur Klp05 alakasız olacak ama nasıl bişey 37. haftadayım bende nişan gelsin diye bekliyorum ve gelmesi için yapmam gereken bişey var mı ?
Yaseminim Benimde bugün saat 10 da geldi halen daha geliyor ama ne sancim var ne agrim hastahaneye gittim dogumun baslamamis dedi eve gönderdi bekliyorum suan 🙄