Fatmanurdnsmz Teçrübeli olan annelere sorum ☺️ 38 haftalık hanileyim doğumu başlatmak için, kolay geçmesi için neler yapmalıyoz. Perine masajı duydım ama hiç yapmadım yapıp memnun kalan var mı
Mlkysf Fatmanurdnsmz var ben 😃 doktorum 34.haftada baslattirdi daha bir çok şey yaptım 38+6 da kendi sancimla doğurdum ve kesi olmadı sadece ben son anda ikinmayi bıraktım nefesimi yettiremedim o sebeple yüzeysel bir yırtılma oldu yoksa 0 dikişle doğum yapmış olacaktım ama buna da şükür çok güzel geçti doğum hikayemi de paylaşmıştım hatta ssvd hikayem diye 😊
Denizdenizzz Bende 38+4 erkek bebek hamileyim baş aşağıda ama kanala girmedi kanala girmezse sezaryan olucam çok mutsuzum sezaryan istemiyorum çatım müsait ne yapsam etkili olur kanala girmesi için
Sadomazo860 Denizdenizzz daha zamanı var neden stres yapıyorsun girer merak etme Meryem suresi oku insikak oku
Semanur21 Denizdenizzz bence al bi pilates topu bütün gün üstünde otur zıpla onun çok faydası var ve hergün merdiven in çık ben ilk gebeliğimde 38+6 haftada aldım topu zıpladım ertesi günü doğuma gittim tabi onun tek faydası mıydı bilmiyorum ama muhakkak etkisi vardı
MickyMouse Squat yapın. YouTube da doğumu kolaylaştırıcı videolar var onları yapın. Benim de daha kanala girmedi. Onlara başladım.