Aaysegull_16 Merhaba. Özel sektörde öğretmenlik yapıyorum. Doğum iznine ayrıldığımda maaşımı almaya devam edecek miyim ? O 4 aylık izin süresince maaşım yatacak mi bu konuda bilgisi olan var mı ??
merveaslannn Aaysegull_16 Merhaba ben de sizinle aynı durumdayım özel sektörde öğretmenlik yapıyorum doğum izninde maaş yatmıyor doğum iznin bitince sgk dan toplu bir sekilde paranı alıyorsun (4 ay zaten izin. Toplam 3 maaş kadar para veriliyor sgk tarafından diye biliyorum)