kızlar yaa cok endişeli biri oldum ilkini kaybedince kasık agrım ve inanılmaz kuyruk sokumu sırt bel agrım var çalışıyorum uzun süre sandalyede oturmuyorum on bes dakikada bir ayaga kalkıyorum bes ondakika isim oluyo illaki sekreterim misafir falan geliyor .. internnetten bakıyorum normal yazıyor yada düşük belirtisi yazıyor korkuyorum 10+2 günlüğüz ne yapmam lazım