Tugcezeynep89 Momtheangel benim bat 14 bugün erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı erkenmi daha ondanmi çıkmadı bilemedim
Yakut16 Momtheangel benimde negatif adette olmadım hatta test yaptım pazartesi günü silik çıktı bugün tekrar yaptım negatif☹️
Fatnur38 Aysel_krdg dün bı oldm sandm ağrı girdi baktm gelen yok bugün hiç bişi yok Ağrı’da yok inşallah güzel haber aliriz
Aysel_krdg Yarendemir_q o kadar çok negatif gördüm ki adeti beklicem 3 gün zaten adet belirtileri var o yüzden bir daha üzmim kendimi olmazsam yaparım inşallah olmam ama