Heidi7 bir arkadaşım kullanmıştı 2 ay boyunca ona nasip oldu,tam aşılama deneyecekti 2,5 yıl sonra hamile olduğunu öğrenmişti ,eşine de çiğ kuru yemişlerden yedirmiş balın içine koyup. Bende onun söylemiyle alıp kullandım bana fayda etmedi henüz :) 2 ay kullandım ,bu 3. Ayım şuan ,yumurtlamayı çok güzel hissettiriyor ama bizde eşimde de sorun olduğu için olmuyor ,denemeye değer bence