Acemiiii Merhaba anneler ilk anne oluşum olacak inşallah. Ancak bebek arabası çok kafamı karıştırıyor. Sizce yenidoğana baston model alınır mı? Yenidoğan için de kullanılabilecek baston önerilerinizi bekliyorum🥺 travel setler çok yer kaplıyor
Bortubocek Acemiiii ben yenidogandan itibaren kabin boy kullandim gayet rahat ettim..kis icin yagmurluk aldim ustune..yazinda zaten oturur kivama gelmisti