01gizem ben yaptım epidurali boşa aldım gibi hissediyorum 2. Bebeğimde istemiycem bakalım🤭 ıkınma hissimi kaybetmedim epidural alsam dahi , 2-3 kez odada ıkınma provası yaptık, doğumhanede 1 kere ıkındım oğlum geldi. Sancılar dayanılmayacak gibi değildi sanki, regl ağrısı vurup geçiyor gibi. Gönlüne göre bir doğum olsun seninde🌸