2bebisannesi58 Canselgultekinn ilk gebelgimde ogrendigim andan itibaren kilo aldim 30 kilo 🤦♀️ 2.de evet bulantilarm vardi istahsiz be oglumun pesindrn kosturmakdan heralde saun veriyorum umarim sizin gibi almam fazla kilo
Hatiiii Canselgultekinn kullandım canım yağ da kullanmıştım ama bir anda fazla kilo aldığım için çatlak önlenemedi genetik de olabiliyormuş
Zehraesra14 Haftadayız 7 kilo aldım. Ilkinde 22 kilo almıştım:) son 3 ayda özellikle fazlaca. Bunda da kendime güveniyorum 😅allahtan çatlak falan olmuyor
Canselgultekinn Dilara3490 sizinde kilonuz yine de çok değil ama dikkat etmek gerekiyo son aylarda çok fazla alınıyormuş o yüzden bu aylarda fazla almayaya çalışıyorum
Dilara3490 Canselgultekinn aynen canım çok yemesem de nedense kilo aldım bende anlamadım Rabbım sağ salim bebisimize kavuşmayı nasıl etsin insallah şimdiden cok sabirsizlaniyorum :)
Egemen_ozgur_annesi Canselgultekinn aaa ne güzel az almışsınız ben valla ilk gebeliğimde 40 haftada 22 kilo almıştım şimdi de 37+4 üz ve 15 kilo aldım daha 9 gün sonra sezeryan olcam 16 kilo ile kapatırım bu gebeliği de 😂 bir sene de veriyorum zaten problem olmuyor Allahtan kilo
Son-ali295 Sanırım be haftama göre fazla aldım ve annişleden de fazla almışım 🙊🙊🙈 34 +1 18 kilocuk almışim 😁😁