Sena55 34 haftalık hamileyim bebeğim 2 kg hafif adet sancısı vardı alttan muayene edildim 1 cm açılma vardı ciğer geliştirici yaptılar serum bağladı sancım kesildi ama korkuyorum 34 haftalık doğum yapan varmı daha çok erken
Merve201119 Sena55 insallah vaktinde gelir bebisiniz bende oğlumu 35 te doğurmuştum kendi sancim ve suyum gelerek kuveze bile girmedi içinizi ferah tutun lutfen🙏
UmmNasuh Sena55 bende ilk oğlumu 34+2 dê doğurdum pembe akıntı olmuştu doktora gittim 2 cm açılmam vardı sancımda vardı nstde ciğer geliştirici vurdular doğumu geciktirmeye çalıştılar ama maalesef bir işe yaramadı aynı gün doğurdum 2700 doğdu 10 gün küvezde kaldı
Serap-Yigit Tam zamanında doğsun inşallah. Dua edeceğim. Bende 34. Haftadayım. Yarın 35 olacağım Allah nasip ederse. Kuzenim 35. Haftada yaptı bebek küvöze bile girmedi çok şükür. İnşallah sizin zamanına kadar beklesin size sıkıntı olmadan sağlıkla gelsin
Melismelo Bir tanıdığımın 34de 2cm di 36 oldu hala doğurmadı yani 🤷♀️ Benim 32de rahim ağzı kısalığından riskim vardı şuan 39 oldum çok şükür hala doğmadı, inşAllah haftasında gelir dinlenin yormayın kendinizi
Melismelo Ulkr__ ciğer geliştirici vurmuşlardı 2 doz ve 48 saat serum almışdım, bende cok kısa değildi aslında sadece önlem almak amaclı yapılmışdı 26mm di yatarak gecirmedim ama iş gücde yapmamışdım öyle 😬 34de 20mm olmuşdu ondan sınra daha bakılmamışdı zaten
Ebru-EY Allah yardımcınız olsun 🙏♥️ Benim ablam 35de doğurdu küveze girmedi bebiş. Hayırlısıyla gelsin inşallah zamanında
A_cemilik Sena55 adet sancısı nasıldı ya benim de 2 gündür geceleri adet olacakmışım gibi karnım ağrıyor sabah geçiyor. Sizinki nasıldı tarif eder misiniz? Bu arada inşallah zamanında kucağınıza alırsınız yavrunuzu.
Ulkr__ Melismelo ya ne güzel bende serklaj var başından beri 32 mmdi 31 hafta 4 günde 30 düştü doktor çok korkuttu bebeğin kafası aşağıda falan dedi şimdi 33+5im ama korkuyorum yatamıyorum da
Miniktirtil Vallahi ne diyebilirim bilmiyorum iki gündür bu yüzden hastanede yattım canım bende. Sancilarim vardı benim ki serumla ve ilaçlarla durduruldu ciğer geliştirici iki doz vuruldu bende yerimden kalkmıyorum şu an. Sende kalkma olabildiğince yat dinlen artık elimizden ne kadar gelirse o kadar geciktirmeye çalışacağız korkma strese girme bebeğin etkilenmesin iyi düşünelim iyi olsun canım 🤲
Minigim38 Korkma canım 30 haftalarda 1 parmak acıklığım vardı 2 doz ciğer geliştirici vurdular şuan 36 haftalıgım hala açılmam aynı hiç ilerlemedi her işimi yapıyorum bi sorun olmadı şükür 🤲🥰
yldz_tugce Bendede 30. Hafta da sancı çıktı, bi gece serum aldım ilaçla sancımı durdurdular ve ciğer geliştirici yaptılar. Daha bi hafta oldu simdilik cok yormadan islerimi yapiyorum iki güne kontrolüm var bakalim ne diyecek 🤷♀️
balporsuguu Sena55 ben 31de 3 cm aciklkk oldugunu ogrendim,3 hafta yatak istirahati ve ilaclarla dayanabildim.34+2 de normal dogum yaptim,kizim kuveze girmedi.Su an 2 yasinda ve gayet saglikli.