Byy34 Kızlar az önce idrar testi yaptım adetime daha 2 gün var ama ikinci çizgi aynı hayalet gibi varla yok arası bu ne demek oluyor acaba test mi bozuktu bilmiyorum . Normal de silik olması gerekmiyor mu . Çok dikkatli bakınca anlaşılıyor var olduğu
NevinCeynakli Byy34 bende öyle öğrenmiştim canım bence Bebek geliyor gözünaydın yarın hemen kan tahlili ver net için rahat etsin 🙏😇
Byy34 NevinCeynakli gerçekten mi 🤗 ne biliyim böyle varla yok arası yani zor gözüküyor sizde de öyle miydi
NevinCeynakli Byy34 evet bende çok silik pembe çizgi gördüm emin olmak içinde ertesi gün kan testi yaptırdım pozitif çıktı inş.seninde öyledir hayırlı haberlerin olsun
Byy34 Merveee277 Pinkyy Msalbyrk Derya341986 NevinCeynakli SedanurAydnAta ay hadi İnşallah kızlar dua edin bana 🙏
Pinkyy Byy34 canım garanti olsun diye ben hep 2 test alıodum,çok silik olması bile pozitif olmasına işaret,umarım güzel haberler verirsin
Merveee277 Benimde varla yok arası çıkmıştı o gün kan testi yaptırdım 11,46 çıktı şu an 6+6dayım darısı sana inşallah 😊
Sezenaksu2601 Byy34 bende öyle öğrenmiştim canım. 2 gün sonra tekrar test yaptım daha belirgin çıkmıştı. Bir doktora gidip kan ver. Şimdiden hayırlı olsun 😌