Sevil35 Arkadaslar manisa merkez ömer dündar doktora gittim sezar diyo 38 haftadayim normal dogum cok ıstiyorum doktor sezaryan diyo direk bebegim dogum pozisyonunda kafasi assagida daha sancim falanda yok doktorla ilgili tecrubesi olan varmi
eminedlbz Sevil35 kuzenimde özelde sezeryan demişlerdi hangi doktordu tam hatırlamıyorum şehir Hastanesi’nde normal doğum yaptı :) hemde çok rahat bı sekilde..