Ya benide sabahtan beri ağrım var karnımda adet sancısı gibi, az önce baktım sümüksü kahverengi gibi açık renk, hafif kanda sümüksü bişi gibi ay bilemedim gelmiş. 39+5
Ama çok ağrım var sanki adet başlıcak gibi olursun ya alt karında. Bekliyorum bakalım henüz evdekileri heycanlandırmak istemedim kendimi takip ediyorum. 2 cm açılmam vardı belki artmıştır inşallaaahhhhhh kanama devam ederse doktorumu arıcam. Nişan denen şey bi kere leke olup kayboluyo mu yoksa ????