Svly_smh merhaba bende 16+2 de olmuştum ani bi sancı ile çok korktum bebeğim için en çok da. Sizi anlıyorum inanılmaz ağrılı geçti benimki ilk 3 gün elinizden geldiğince bol bol yürüyün ama dik, doktorum bana tek ilacın yürüyüş dedi parol içebilirsin dedi ama ilk günden sonra içmedim bebeğe geçer diye dişimi sıktım. Bol bol su iç ve kayısı suyu iç ben bağırsaklarım için ikinci günü tekrar hastaneye gittim katı yiyecekler yeme sıvı ağırlıklı beslen gaz yapan şeylerden bi müddet uzak dur. Şimdi 23 haftalık olduk bebeğim iyi içini ferah tut canım çok zorlu bi süreç Allah yardımcın olsun