Doktorum 8 haftalık olması gereken bebeğimin 7 haftalık olduğunu söyledi.Böyle bir şey yaşayıp sonradan haftasına yetişen oldu mu acaba?Okudum diğer konularda haftasına yetiştiği söyleniyor ama hepsi 20 hafta ve üzeri hamileler.Benim gibi ilk haftalarda yaşayan var mı merak ediyorum.