Serife_1503 Kızlar dün sancım var demiştim ama aşırı derecede vajinal mantar varmış 🥺 doktorum temizledi ah canım nasıl acıdı ve rahim ağzında yara varmış acıyla sormayı unuttum doktoruma burda bi kaç yazı gördüm rahim ağzı yarası normal doğuma engel mi ?
Meraliso Serife_1503 Rahim ağzında yara olması normal doğuma engel olmaz veya doğumu zorlaştırmaz. Rahim ağzında yara olduğu için sezaryen kararı verilmez demiş drun biri bende de mantar oldu sanırım yaa müthiş kaşıntı var çarşamba 35 olucam drum bakacak inşallah çabuk geçer
Serife_1503 Meraliso doktorum da sezeryan vs demedi bebeğim baş geliş duruyor şükür mantar temizliği yaptı ama çok zordu