Selam kızlar bu benim ilk gebeliğim. Su an 33. Haftamdayım git gide yaklaştı ve korkmaya başladım geceleri uyuyamıyorum. Normal doğum mu Sezeryan mi olacak diye sürekli düşünüyorum. Korkmamak icin neler önerirsiniz:(( ve hangisi daha ağrısız bir süreç?