ilknur8484 Merhabalar, 2 hafta önce aşı oldum şişlik pek yoktu ama son bir kaç gündür arttı. Sonradan böyle olması normal mi sizce. 22 haftalık gebeyim bu arada
ilknur8484 Merhaba, 1-2 hafta sonra geçti ama sıcak uygulama yapmanın faydasını görmüştüm baya öyle geçti diyebilirim. Birde kolun üstüne yatmamak gerekiyormuş kolu zorlayinca daha kötü oluyor