Evet bebeğimin hareketllerini hisedene kadar dinliyordum sonra zaten gerek kalmıyor hareketlerden bence almayın boşuna 2 haftaya kalmaz hareketlerini hisedersiniz zaten, tüm damarları vs buluyor zaten bu yüzden uğraştırıyor insanı kalp atışını bulana kadar 130-150 arası olunca bebeğinizin kalp atışı oluyor diğerleri genellikle 100den aşağı oluyodu bende ve kalp atışında seside bıraz farklı geliyor anlaşılıyor yani şimdiye kadar belki 5-6 defa kullanmışımdır, bi 27. Haftada 2 gün hisetmemişdim boşuna hastaneye gitmek istemedim kalp atışını dinleyince gerek duymadım zaten sonra yine hareketlenmişdi böyle kücük sebebler icin mantıklı olabiliyo zaten en fazla 30-60 saniye dinliyorsun