Kızlar aklıma çok takılan sormak istediğim bir soru var sizlere bilgisi olan lütfen cevap yazsın ben 2 ay önce toksoplazma testi yaptırdım hamileliğin ilk zamanlarında yani toksoplazma değeri 0.8 çıktı fakat referans değeri 0.9 du 2 doktora sordum sorun yok dedi Birde teste CMV IGM yazıyor o da 0.21 çıkmış bu ne demek anlamadım da ben acaba şuan 14+6 yım şuana kadar ultrasonlarım normaldi acaba doktora söyleyip bu testi tekrar etmem gerekir mi ?