denizarenmom Ya benimde regle şuan 2 gün falan varda. Bi kaç gün önce kan gelmişti yapışkan gibiydi biraz. Acaba yerleşme kanaması falan olabilir mi? Yada ne olabilir acaba? Belirtileri de var baya. Bel ağrısı, karın, kasık ağrısı, gaz sancısı, baş dönmesi falan ama bilmiyorum inşallah vardır 🙏🏻🌸 erken öğrenmek istiyorsak kan tahlilinde falan çıkıyormuş öyle mi? Öyleyse yaptıracağım 🌸