Semilk05 Sukrcy bidahaki gittiğinde gözükmezse doktorun alttan bakar söler insallah sağlıklı olsunlar dw gerisi hiç önemli değil 🥰🥰
Sukrcy Semilk05 evet evet pazartesi gidicem 13+3 olcak o zaman nasip saglikli olsun hayirli evlat olsunlar gerisi onemli degil