Pnrtrg 20 haftalık gebeyim birkaç gündür bazen kırmızı bazen kahverengi kanamam oluyor acile gittiğimde içerde bi kanama olmadığını bebeğin gayet sağlıklı olduğunu söylediler bu durumu yaşayan var mı
2022bebeki Pnrtrg Rahim ağzı kisaligi-acikligi,plesanta aşağıda olabilir bu dönemde. Kirmizi leke tehdittir. Progestan kullanmalısıniz
hemsiree Pnrtrg benim 22. haftamda hafif lekelenmem olmuştu. o zamandan beri progestan kullanıyorum 2 gün önce bıraktırdı 37 haftalık oldum artık. doktorunuz size yazmadı mı ?
poyrazvearya Pnrtrg ozaman sorun yoktur bence ama riske atma hiç bir kan normal değil demişti doktorum en azından progestan falan başlar doktoruna söyle ağır kaldırma
Asliormanci Pnrtrg iğne vurdu benim doktorum biraz her ihtimali bulunduruyor o yüzden önlem amaçlı so ra 1 hafta rapor verdi yattım hep hiç kalkma dedi ama kalktım arada tabi ufak tefek sonra bi daha hiç gelmedi leke kanama olmadı korkmayın