Merhabalar güzel hanımlar 🌸
Oksapar iğne sabah akşam ve coraspin kullanıyorum 7+2 deyiz 🤲🏼 Endişeliyim tecrübesizim ve etrafımda bu tarz ilaçlar kullanan kimse olmadığı için sizinle paylaşmak istedim . Bebeğinizi sağlıklı bir şekilde kucağınıza aldınız mı ? Sürekli uzandınız mı ? Neler tavsiye edersiniz ? Şimdiden teşekkürler 🙏🏼