52ebru ikili taraman problemli olursa amniyosentez yapılır bebeğin ensesini kalınmı gördü de böyle birşey söyledi aban da 12. Haftada amniyosentez dediler yaptırmadım enfeksiyon ve düşük riski var diye prof perinatolog buldum çok iyi biri ona gittim hiç gerek yok bebeğin gayet normal dedi kuzenimin bebeğine de aynısını demişlerdi o da bu doktora gitmişti ona da bebekte bişey yok sıvı alınmasına gerek yok demiş şimdi bebeği sapasağlam