Allahvargamyok Kızlar bugün 5. günüm transferimin adet sancısıgibi sancım var ve çok stres oldum sizdede böyle olmusmuydu böyle olup gebe kalan oldumu
2022bebeki Allahvargamyok Bel ve kasık ağrısı aşırı yaşadım hatta bacağıma vuruyordu agrisi. Belirtiye yormadim açıkçası belirtisiz de çok fazla pozitif sonuc alan arkadaslar var. Ben regl.olcam.diye çok korkmuştum 🙈 Rabbim sonucu pozitif etti inşallah sizinki de öyle olur
Ceyda76 Allahvargamyok bende her gün adet olacakmışım gıbı sancım vardı belım ağrıyordu kasık ağrısı göğüs hassasiyeti oldu Bugün 11.günüm kanda da pozitifı gördüm ınsallah sende görürsün 🤲 yerleşme ağrısı oluyor dınlen
Neglib Allahvargamyok normal kız üzülme belki de bebek yerleşiyordur bende pazartesi sonucu öğrenecem dualarında beni de geçir
_beybisolar123 Kasiklarda agri bel agrisi olmustu bende ama tabi kullandigimiz ilaclardan da olabilir diye bende belirtiye yormadim ama pozitif cok sukur
1072PINAR Salinta Benim de çok sıkıntım var adet sancısı hiç geçmiyor neredeyse bir de çalışıyorum.Cok korkuyorum birşey olacak diye.Bu ağrılar ne zaman geçer sizce 🤦🏻♀️
Allahvargamyok Neglib Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli hayırlı imanlı evlatlar versin canim içinede sana ve bana inşAllah 😊🥰