Sellmaseellma ggls philips azur tek geçerim kaynanam senelerdir philips kullanır bir tane eski pembe bir modeli var senelerdir kadın kullanıyor ve kazanlı ütülerin açmadığı kırışıklığı bile açıyor philipsten şaşma asla pişman olmazsın
bykarakan ggls annemde tefal kullanıyorduk kazanlı olanlardan banada ondan almış annem çok memnundum ama bana kalsa philips alırdım