EdSusam Sezeryandan sonra gaz sancısı Çeken var mı?bi hafta oldu bitmiyor mahvoldum ne zaman geçiyor bu😔😔
benkosarim EdSusam kimyon çayı demleyip için sıcak suyun içine atın demleyin için rahatça gazınız çıkacaktır
3babymom EdSusam yavaş yavaş düzene girecektir evin içinde yürüyün hareket edin bağırsaklar çalışsın gazı atsın herhangi gaz sıkışması ve kabızlık probleminde çok sıkıntı yasarsiniz ben de 20 gün önce sezeryan oldum gaz sancısı lavabo problemi resmen ameliyat yerini zonklatiyo
Merveklc3 EdSusam popunun içine küçücük bi sabun kes koy hemen çıkıyor çok rahatlarsın sabun yakmıyor da aynı zamanda bilgin olsun 😊
EdSusam Annecikler fön mak tutuyorum arada havlu koyum bide bari bebişle uğraşmktan yorgun düşüyorm yapamıyorum
3babymom EdSusam valla tam kurtulmuş degilm 21 gün oldu bagirsak düzenleyici ilaç içiyorum ki sindirim sıkıntısı yasamiyim diye korkuyorum
EdSusam Merveklc3 hastanede lavman yaptırmadgıma cok pişman oldım. Belki böyle olmazdı sabundan da korkarım kız beceremem
Merveklc3 3babymom yok yok yakmıyor korkmayın😊 normalde de kabız olan ben sürekli onu yaparım hiçde yakmaz
Merveklc3 EdSusam hahaha kız korkacak birşey yok aynı fitil atıyormuş gibi düşün büyük koymayacaksın küçük aynı nohut gibi kocaman fitil koyuyoruz onu da koyarsın 🤭
Lucy EdSusam Kabızlık için değil canım, gaz için kullanmıştım ben ilacı. Rezene gibi düşün. Ama çok memnun kalmıştım. Allah nasip ederse, bu sefer doğumdan önce ilacı hazır edeceğim. 🙈 Duphalac bende ekstra karın ağrısı ve şişkinlik yapıyor.