emirtosveannesi Asiye21 bende 28. Haftadayim giricem ama belim kopacak sanirim sınavı bitirene kadar arkama yastik istesem verirlermi ahaga😆
Asiye21 emirtosveannesi Hamile olduğumuzu önceden ÖSYM ye bildirmemiz gerekiyormuş ona göre yardımcı oluyorlarmış ve ben bunu az önce öğrendim😂 yastık,farklı sınıf vs
Cihan-bulut10 Biz de 11 haftalıkken girdik geçen hafta sürekli kusan ben sınavı rahat bir şekilde atlattık. Demek ki Rabbim yardım ediyor 🙏🏻🥰