Kadir4725 Elvinhasret bn yarın 33haftalik olacağım ama 3haftadir bel ağrısı yaşıyorum doktorma sordum bebeğin ters olduğu için ağrın olduğunu sordu
Bdncrr Kadir4725 31+6 yım bebeğim dönmüş ama bende çok bel ağrısı yaşıyorum taşıdığımız yükten oluyor bence
Zeynppppp Bebek büyüdüğü için normal magnezyum içiyormusumuz bendedr oluyor hafifletiyor ağrıyı gevşetip 🥺
zamaneannesi80 Elvinhasret 33. Haftam bitmek üzere bende de oluyor bel ağrısı.. bazen şiddetli bazen hafif. Normal artık bebek ağırlaşıyor vücut şekli değişiyor
Tugcozden Benimde böbreklerim ağrıyor üç gündür 33+3deyim şuan kızlar baskı yaptığı içinmi acaba? Yoksa doktor idrar yolu enfeksiyonun var demişti tahlilde çıkmış ondanmıdır?
Elvinhasret Bende bilmiyorum benimki de şuanda ters belkide o yüzden daha doğum temizligi yapılacak nasıl olcak bakalım 😔
Tugcozden Elvinhasret nasıl ters yani kafası aşağıda mı ? Doğum temizliği nasıl oluyor? Ben 33+4deyim daha kafası aşağı inmemiş normalmi
Ebru-EY Elvinhasret valla ben 31 haftalığım bendede var. Sırtım belim falan ağrıyor. Bazı günler daha fazla bazı günler daha az. Zorlanmaya başladım 😞
Elvinhasret Tugcozden ev temizliği doğuma giderken ayrı Bi temizlik gerekiyor bence. Benim bebeğim yan yatiyo karnimda makat geliş oluyor galiba
Aksakal1907 @Elvinhasret bende bı iş yapınca hemen belim ağrır daha doğrusu kuyruk sokumum ağrır 😔 bebiş büyüdükçe normal
Nesli3504 Benimde belim sırtım çok ağırıyor yatakta yatamıyorum sağa sola zor dönüyorum ya bide geç yatıyorum nefes alamıyorum erken yatınca 🥺