Bsrnura bende ameliyat olcam
Dediğin şeyin adı hidrosalpenks
Bende de hsg de çıktı
En doğru karar, ameliyat olmak çok araştırdım. Bir suru doktora gittim. Çaresi bu ameliyat .
Çünkü oradaki sıvı rağmen damlayı sperm ile buluşunca gebelik oluşmasını engelliyor olsa bile sonucu sağlıksız dediğimiz gibi kürtaj ile sonuçlanıyor, eğer tek tupunuz kalicak ise normal yolla da gebelik oluyor tek tup ile benim de tek tup. Bu ay son tahlililerimi yaptırıp bir sonraki ay sanırım ameliyat olucam çok geçmiş olsun