Vuslaaatt Arkadaşlar 37 haftalığım günü belirmelemedik ama 38 de doktorum alıcak bebeği ama benim kansızlık durumum var 9.6 ıydı en son 10.5 olması gerekirmiş ameliyat için doktorumla da konusucaz ama böyle bir durum yaşayan veya bilgisi olan var mı kan takviyesi mi yapılıyor ciddi birşey yaşamam heralde demi korkudan bayılıcam 😫😫😫😫
denizefe Vuslaaatt ben dguma gırırken 9.8dı sezeryan oldm hastaneden ckmadan bır daha yaptılr 8.9du sonrasmda ılac kullandm sımdı ıkncıye gebeyım 12.6 ıle hamıle kaldm dguma kadar duser ama daha benm de
Vuslaaatt denizefe Halsizlikte yapıyor çok kansızlık kötü kafam kalkmıyor vallaha yataktan 😢 Sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🙏🏻